30 Ocak 2010 Cumartesi


Aylardır kırgınım kendime. bir insanın kendine ettiğini inanın kimse etmiyor. Ben ne körmüşüm. içimdeki hazineyi keşfedememişim. Kırdılar beni incittiler ama en büyük kırgınlığım kendime. İnsanların beni incitmesine izin verdim. ve hayat buldum yine toprağın suya kavuşması gibi. Çok mutluyum artık. bir kızım var prensesim 25martta 2 yaşına girecek. sağlıklıyım. ve hayatta yeni sebepler arıyorum mutlu olmak için o kadar çok neden var ki es geçtiğimiz.
Kar yağdı ankara'ya bir kaç gün önce çok zevkliydi karlara uzandım. ellerime aldım karı. ve yağmur geldi karın ardından yağmurda yürüdüm. çok mutluyum. hayatı yaşamayı seviyorum. Kimse beni mutlu etmek için çaba göstermemiş olabilir ama O Rabbim ki bana mutlu olmak için bütün sebepleri vermiş.
İnsan mutluluğu uzaklarda aramamalı akşam eşiniz ve çocuklarınızla 1 bardak çayı şööyyylee karşılıklı huzurla içebiliyor sanız boş verin faturalarda biraz ödenmeyi versin. Ben bazen düşünüyorum mutlaka beni de uzaklarda düşünen birileri var. Ben dünyayı seviyorum Mutlaka Dünyada beni seviyordur.

şimdilik bu kadar. tekrar geleceğim :))))

1 yorum:

  1. maşallah şekercim seni boyle pozitif görmek beni çok mutlu ediyo
    biliyorumki ruh eşinde seni bekliyo bir yerlerde
    umarım kavusmanız muhtesem olur

    YanıtlaSil