30 Ocak 2010 Cumartesi

BEKLİYORUM


Büyük bir sabırla bekliyorum fırtına öncesi sessizlikteyim. Savaşıyorum hayatla ve umutlarımı gönderdim çoktaannn ıssız ummalara. arkamdan dalga geçenler olmuş. Aptal demişler :( kandırıyoruz piyon demişler.
Amannn ne demişlerse demişler. Ben bekliyorum. Yaradanıma o kadar güveniyorum ki. Görüyorum ama hiçbir şey yapmıyorum artık. Hangi yöne adım atsam bir duvarla karşılaşıyorum. Yıkmaya geldim duvarlarımı. bekliyorum hep büyük bir incelikle bekliyorum. Belkide artık demir almak vakti geldi bu limandan.
Ahh ankaram seni nasıl bırakacam bilmem. çocukluğum hayallaerim umutlarım ve Yalnızlığım burada kalacak. Ama yepyeni umutlar var ufukta gitsem belki de daha güzel olacak. sessizce giderim Ankaram kimseyi uyandırmam. İncitmem sana ayak basanları ve korkmam yeni umutlardan. Dönerim belki birgün sana bambaşka yaşamlardan selam getiririm belki Senin o soğuk çehrene gülücük serperim bir avuç...
Artık 40 lı yaşları aşmış kadın edasıyla uğurlarsın beni. Sadece sen uğurla beni başka kimse olmasın. Beni yalnızlığıma sürükleyenler asla gelmesin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder