18 Şubat 2010 Perşembe

AHH DAYIM AHH


durgun geçen günlerimi değerlendirmediğime ne kadar pişmanım sevgili güncem. hep gidenlerime hayıflanırken önüme çıkacak fırsatları göremedim. cumartesi günü sınavım var adliyede. katiplik için 90 kelimeyi vuruyorum ama heyecan katsayım tavan yaptı şu son günlerde. kamu 3. sınıftayım ve sınavlarım yaklaşıyor. eylülde kpss var. ben sınavlara girmek için doğmuşum sanırım. bir sürü sınava giriyorum ve bundan zevk alıyorum. Yüksek yerde dayımın olmaması da sınavlara girmemde büyük etken sanırım ;) dayım olsaydı böylemi olurdu şimdi en kıyağından bi devlet dairesinde bilgisayar başında oturmuş aradan gelen vatandaş imza yada bi iş isteyince üffff hiç gelen gidende bitmiyor diye yakınmaya bile başlamıştım. ama dayımın olmaması eksikliğini şimdi daha da yaşıyorum. ahh neyse bizde sınavlarda dayısı olanlardan kalan kadrolara şans eseri atanma sırası bekleyeceğiz ne yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder