20 Şubat 2010 Cumartesi

yuppii bende mimlendim :)))


teşekkürler tubişim. kendimi 7 madde de anlatmam istenmiş ama sanırım ben maddelere sığmayacak insanlardanım ;)

* sıcak bir temmuz akşamında doğduğum içinmidir nedir bilmem şakacı ve espirili bir yönüm var. Çok dar zamanlarımda bile içim de bi ümit yüzümde hafif bir tebessüm vardır. hayallerim ve ümitlerim hiç bitmez benim. yıkıldığım anda mutlaka kendime yeni bir kapı açmalıyım yoksa tahammül edemiyorum yaşamaya..

* sınavkolikim. gündemde ne kadar sınav var ben oradayım. Artık öle bi işe yerleşiyim yada okulu bitiriyim diye hırs yapmıyorum. ama sınava girmediğim zamanlarda kendimi çok mutsuz hissediyorum.
* Aşk, ben aşk insanıyım, sonuna kadar sevmeli sonuna kadar sevilmeliyim, ortası beni tatmin etmez. ölümüne sevmeli ve tutkulu olmalı benim aşkım. zamanla yıpranma payı var tabi ama mümkünse garanti süresi en uzun olanından olsun benin aşkım.
*istanbul ve yağmurda yürümek benim yaşam felsefem. istanbul aşığıyım. istanbulda bütün dertlerimi unutuyorum. inanırmısınız o trafiği bile bana sanki terapi gibi geliyor. bunalınca hemen at kendini deniz kenarına. ohhh ne dert ne tasa. şimdi ankarada bunu bulamıyoruz ama mavi gölümüz moganımız var bizimde bayaa uzaklar ama bizde oralara gidiyoruz arada terapi için;) bide yağmurda yürüyoruz ara ara.. tabi yağarsa..

* duygusalım. bazen sokaktaki bi kedicik ağlamama sebep olabilir benim. hüzün ve neşeyi sonuna kadar yaşayan garip bir kişiliğim ben..
*kırılgan ve alınganım. sık sık olmasa da bazı davranışlar çok kırar beni. bunların başında yalan gelir. kırıldımmı kalbim doğrulmaz. ölümüne de sevsem bi anda soğuyuveririm ve mutlaka intikamımı alırım. er yada geç intikam  isterim ben.
*açıksözlüyüm. kimsenin yüzüne söyleyemeceğim şeyi arkasından konuşmam. doğrumu sonuna kadar savunurum ve hayata bütün iki yüzlülere rağmen sıkı sıkıya bağlıyım.

işte ben...
beğenen alır beğenmeyen bırakır kaçar :))))

evet benimde mimlemem gerekiyormuş:

berranincoptenekesi    
Yusufnâme               YUSUF
Aklımdaki kelimeler... SİYAH


sizleri mimledim. umarım yanıt verirsiniz. şimdiden teşekkürler.

5 yorum:

  1. Esselamü aleyküm..

    Cevaplarını sevdim, demek sen bi yaz güzelisin :)) sıcakkanlı biri olmalısın.

    Ancak intikam alman yada kin tutman doğru değil. Atalarımız der ki;"keskin sirke küpüne zarar." onları azat etmezsen sende mutlu olamazsın :) (bu bir blogger önerisidir)

    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. Esselamü aleyküm.
    Az önce söylemeyi unutmuşum yeniden geldim :)))
    Kullandığın resmi çok beğendim :) Bu çizgi film nedense hep hüzünlendirirdi beni, kendi'nin hayata olan sevgisi ve yaşama dimdik karşı duruşu.. O sevdiği çocukta bi güldürmemişti zaten kızın yüzünü :))
    Hoşçakal..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim derkenarcım. benimle 5dk. konuşan insan beni yıllardır tanıyormuş gibi hisseder. evet kin tutma huyum çok kötü ama bi insanın bana çok kötü şeyler yapması gerek kin tutmam için en son kin tuttuğum insanı 10 senede affettim. elimde değil umarım bu huyumda değişir. dua edin inşallah ;)

    YanıtlaSil
  4. selammmm gülüm.. bu yazını tesadüfen okudum biliyomusun mimlendigimi bilmiyodum :)) saol cnm benim.. sıcacık bir kişiliğin oldugu belli..bu arada candy benimde favori çizgi filmmimdi.. yanındaki çocuga bende aşıktım küçükken :))

    hoşçakal cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler canım. Mimime cevap verirsen çok mutlu olacağım :) evet bende candy hayranlarındandım ve hayatımda onun ki gibi iniş çıkışlarla geçiyor. sevgilerimle

    YanıtlaSil