3 Mart 2010 Çarşamba

NE OLUR ÖLDÜRMEYİN ONUUU:(


Çağın hastalıklarından birini keşvettim son zamanlarda; ve bu beni çok üzdü. İçimizdeki çocuğu öldürmüşüz bizler yaralamışız, hastalandırmışız.... ve bütün sorunlarımız ondan sonra başlamış. halbuki o çocuğu sevgiyle büyütebilsek hatta büyütmeyelim o içimizde biryerlerde hep minicik kalsın arada yaramazlıklar yapsın, hoplasın gülsün oynasın ;) yaşasın dilediğince özgürce. içimizdeki çocuklar yaşasa dünyada kavga, ihanet, savaş olmaz. Neşe olur, Çocuklar ihaneti ve nefreti bilmezler. 

Bakıyorum çevreme hepimiz bebektik çok masumduk, Nasıl oldu da bu kadar hızlı ve kötü yönde değişebildik anlayamıyorum. Dünyamı kötü yoksa bizmi bu dünyayoı kötü yaptık anlıyamadım. Şeytan bu faktörlerin en büyüğü sanırım.

5 yorum:

  1. Esselamü aleyküm..
    İçimizdeki çocuk kalamaz, göğüs geremez bu yaşananlara..:( İllaki büyümeli mantıklı, akılcı kararlar vermeli, kendini korumalı..

    Bu dünya bize verildiğinde lego parçacıkları gibiydi, o legolarla gül yapmakta bizim aklımıza konuldu, silah yapmakta..

    Seçim şansıda verildi, ama malesef birçoğu(şeytanın vesveselerine uyarak) silah, ateş, kan, savaş... bunları seçti..

    Ve dünyayı bu hale getirdiler...

    Kaybolan gül dünyamız, bizlerin geleceğine ışık olsun..
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. İçimdeki çocuğu öldürmeye hiç niyetim yok:)
    Herkes göremese de o hep benimle...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. su ne kadar berrak akarsa aksın musluğun ağzı pis!

    YanıtlaSil
  4. evet ya gülm çok doğru solüyosun ama ben bu doğrunun içinde değilim çocuğumu yaşatıyorum içimde :) he he tabi sevgili eşimde pek bu durumdan memnun olmasada ben içimdeki bebişi seviyorum senin bebişide getir evcilik oynayalım .. selamlar...:))

    YanıtlaSil
  5. yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. evet mutlaka büyümeliyiz ama içimizdeki çocuğu da biryerlerde yaşatmalıyız değilmi? yoksa hayat çekilmiyor.

    YanıtlaSil