24 Nisan 2010 Cumartesi

SENNN

Biliyormusun seni gördüğüm andan beridir sanki yıllardır tanıyorum,
sanki sabah aynı evden çıkmışız da akşam yanına dönecekmişim gibi hissediyorum,
yabancı değilmişiz seninle
yıllardır yanımdasın sanki,
sadece küçücük bir ayrılıktı
yada zamansız bir vuslat.
hep başucumdaydı sanki resmin
sabahları uyanır uyanmaz gördüğüm
kimsin, nesin, nerden geldin bilmiyorum
ama inan bana seni yıllardır tanıyorum...
adını koyamadım bu hislerin
belki en iyi dostumsun bu hayatta
yada sadece yolumun kesiştiği bir yabancı
zamansız mıydı gelişin bu karmaşalığa
yoksa tam zamanında mı geldin beni kurtarmaya.
öyle yalnızım ki yolcu
yalnızlığımı anlatmaya kelimelerim yetmiyor.
koca dünya bir tarafta ben bir taraftayım sanki
hoş geldin dünyama umarım en iyi arkadaşım, sırdaşım olursun
umarım her ayağım sendelediğinde elimi tutan gözyaşımı silen olursun
yalnızlığıma ilaç, hayatıma neşe getirirsin umarım.
yada çekip gidersin belki. bilmiyorum
insanın rızkı nerdeyse mutlaka çekip getirirmiş,
hiçbirşey için ısrarcı değilim artık,
korkuyorum yalanlardan
ihanetlerden korkuyorum
bir liman arıyorum ben yolcu
içimde biriken sevgiyi bırakacağım
etrafını yeşerteceğim bir liman
benimmm diyebileceğim ve asla başkasının olmayacak bir liman
emek hatta yürek vereceğim, prenseslerime cennet olacak bir liman,
İSTEMEM SONUNDA GÖZYAŞI OLAN BAŞLANGIÇLARI...
huzur olacak benim limanımda
cennet görecek uzaktan bakan
neşe bazen gözyaşı ama bitmeyen umutlar olmalı.
eş dost akraba herkese yer olmalı soframızda
güneş açmalı dünyamıza
ve açan güneşin altında işte yaşıyoruzzz biz burdayız demeliyiz hayata
yalın ayak koşmalıyız toprakta
çocuk olmalıyız bazen
bazen yaşlı
bazende genç her yaşı yaşamalıyız
tatmadığım özlem duyduğum duygular var benim
ahh dediğim hasretler:(
bir papatya dünyanın en mutlu kadını yapar beni
dünyam kocaman ama ufacıktır bazen
parada pulda gözüm olmadı hiç
bir çift göz ölümüne sevsin beni yeter,
saygı isterim birde
benimde fikirlerim var
çocuksu olurum bazen elimde değil
büyümüyor içimdeki küçük kız
saçlarımı okşamanı isterim
dizlerinde uyumak
çok sevgi isterim hemde çokk
ama on katı severim
bazen bunalırsın belki sevgimden
bende dünyaya yetecek kadar sevgi var
ellerimden tutarmısın bilmem
o zaman gözlerime bakarsan göreceksin
içimdeki beni.
kimseye kötü düşünmem
hep bundan kaybettim ben..
fırtınalar eser bazen içimde
çocuk olmak isterim senle
koşmak
gülmek
doyasıya yaşamak.
ben bu zaman insanından farklıyım
altın istemem
ev istemem
para istemem
ama bir çift küpe isterim içimde kalan
birde arada piknik:) çok olmazsa tabii
misafir ağırlamak isterim evimde
ramazanlarda davet vermek
bir sürü misafir ama
taraf ayrımı istemem soframda
kim gelirse
bizimm misafirimiz olmalı
biz olmak isterim
biz diyebilmek
bayramlarda bayram havası isterim evimizde
evimiz olabilmeli ev dedikleri beton
yuva olmalı taş yığını.....
BAHAR GELMELİ GÖNLÜMÜZE.

8 yorum:

  1. Canim ya cok tesekkurler ne guzel anlattin cok acik ve net. Cok sey istemiyoruz ya hu neden anlamiyorlar ki. Ayni dili konusuyoruz halbuki.
    Ah ah oyle hasretlerki bunlar kucucuk bir parca dusse alevinden korkarim etrafindaki hersey kul olacak. Arkadasim yuregine saglik zevkle okudum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Tespih Taneleri@ aynı dili konuşuyoruz fakat farklı dünyaları yaşıyoruz sanırım arkadaşım. her iki tarflarda kötü insanlarla karşılaşıyorlar ve karşı tarafa hep kötüymüş gözüyle bakıyorlar. Allah insanla insan evladıyla karşılaştırsın bizleri..

    YanıtlaSil
  3. Kalbinin güzelligi yansımış yazılarına,İnsan hayatında acı dostluklarıda yaşıyor elbet ama ya kalıcı olanlar işte en güzeli ömürlük olanlar,her durumda yanında olan seni sen oldugun gibi kabul edenler degilmidir,çıkarsız,art niyetsiz paylaşmanın güzelligide burda.gerçek dostları şu gönüllerimizde varetmek geriside önemsiz.bana benden yakın gönlü güzel dostlarımı bir kez daha hatırlatan yazınız için teşekkür ederim.yüreginize saglık,allah kötüleri yolumuza çıkarmasın.

    YanıtlaSil
  4. puzzle@ amin ecmain. Ama kötülerde var ve ben artık şunu anladım eğer kötüler yolumuza çıkmasaydı hayat bu kadar anlamlı olmazdı. çok kötülükler yaşıyoruz belki ama ardı bahar o günlerin...

    YanıtlaSil
  5. çokk güzel olmuşş.. Ne yazacağımı bilemedim. Gülümm yaw ilerde yazar olurmuşun düşünsene ;)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel anlatılmış tüm duygular,ne kadar içten:)Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. mutluysamnehos@ teşekkürler arkadaşım. yazar olmayı isterdim küçükken. 5.sınıfta şiir dalında okulda ödül almıştım. ama artık düşünmüyorum. bu blok benim dünyam oldu. burası yetiyor bana

    YanıtlaSil
  8. chilek@ teşekkürler arkadaşım.

    YanıtlaSil