3 Nisan 2010 Cumartesi

çivisi çıkmış dünya

bazen pılımı pırtımı toplayıp marsa yerleşmek istiyorum. eğer marsta hayat varsa eminimki dünyadakinden daha iyidir. evet bıkkınlık geldi artık. yalancı iki yüzlü birbirine tahammülü olmayan dünyalılardan. ben Dünyalı olmaktan çıktım artık. ben Marslıyım :)) Ohh bee. Bu pisliklerle aynı katagoride değerlendirilmek istemiyorum artık. Ben yaptığım iyiliklerde asla karşılık beklemem. ama bu kadarı da fazla. Benim alnımda salakmı yazıyor çok merak ediyorum. Tubişim çok bilmişliğinden kaybediyorsun diyor. ama bilmiyorum. keşke bi dağ köyünde dünyadan habersiz, kocası balıkçı yada ormancı :) bende evde yemek yapardım. ahh ahh. neyse bugün nefret geldi sebebi ise a.ö.f sınavımda oldu. kapalıyım ben, ve İncesu lisesinde girdim sınava. İnsan olmayı bilemeyen varlıklar başımızı açmadan içeri almadı. ve bunu herkesin önünde yapmamızı söylediler. TAVİZ VERDİMMMMM. ve bunu kendi isteğimle yaptım. önce bana bunu yaptıranlardan sonrada kendimden nefret ediyorum. ağladım sınava girerken. Kızımla beni ortada bırakan insan olmayan varlık yüzünden mi yoksa verdiğim tavizdenmi yoksa gerçekten hakettiğimle muamele görememktenmi bilmem. içimde o kadar çok sıkıntılar biriktiki ARANIZDA BİR PSİKOLOG VARSA BANA BAKSIN :(

5 yorum:

  1. öncelikle geçmiş olsun marslı :) kardeş ve inşallah bu sıkıntılı girdiğiniz sınavınızdan başarılı olursunuz temennim bu... öte yandan bu tip bir sıkıntının başınıza ! gelecegi belliydi aslında bi takım yanlış politikalar sonucu %99 !!!! u müslüman olan ülkemizde ilğinç anlamsız garip ve ukala yasaklar var ve uygulayan da ukala olunca hiç çekilnez bir durum alıyor bu durumda keşke strese girmeden sınava girseydiniz gerçi bilmiyorum belki tolere edilebilen bir durumdur bu (yani gözetmenin insiyatifinde müsade edilen bir durumdur )bu durum birtek bizde bide tunus da var müslüman olupta yasklı duruma düşme olayı yani tunusda yıllarca fransız sömürgesinin ve dikdatörlerin elinde kaldıgından var diyelim ama ya bizde ? kocaman bir soru işareti ama bn uluslar arası çalışan bir firmadayım ve bu diğer ülkelerde yok sadece bizde var!!!!!!!!!bizde çalışan amerikalılar fransızlar var hepside inandıkları dinlerini ve hayatlarını özgürce ve marsa gitmeyi !!! düşünmeden yaşıyorlar... ama eminim ki bir gün benim ülkemdede bazı şeyler değişecek ve tam anlamıyla özgürleşecegiz bunun için YIKILMADAN AZMEDEREK GEREKİRSE BİR MİKTAR TAVİZ VEREREK OKUMAK ÇÜNKÜ ŞİMDİYE KADAR HEP YA BOŞVER OKUMASSIN OLUR BİTER DÜŞÜNCESİYLE AVUTULDUK SONUÇ MAKAM VE MEVKİ HEP ONLARIN OLDU HAKİM SAVCI YÖK VS.... ama şimdi dengeler değişiyor ve bunun sancısı yaşanıyor sabredersek eminim ki muaffak olacagız sadece sabret ve bol bol dua et unutmak lazım ki dua müslümanın silahıdır ve gelecek ii günleri düşün ve sanırım bir kızınız var onun gelecegini düşün senin yaşadıgın sıkıntıları onun yaşamasını istemiyorsanız şimdiden bunun çalışmasını yapmak lazım diye düşünüyorum (ya kusura bakmayın biraz uzun oldu kafanızı şişirdim belkide ama bu konuda biraz doluyum :( ....)

    YanıtlaSil
  2. gülüm, ya çok üzüldüm. Sen dünyalısın, onlar değil. Hatta onlar insan bile değil. Kimlerden bahsediyorsan onlara gelsin. Hepsinin yaptıkları başlarına gelecek. Sen de bilirsin mazlumun ahı asla yerde kalmaz. Güzel Allah'ım yardım etsin sana...

    YanıtlaSil
  3. Fighting Falcon@ saol kardeşim. teşekkürler. evet o kadar çok sıkıntılarımız var ki Allah bize yardım etsin :(

    YanıtlaSil
  4. mutluysamnehos@ saol canım ama inan bunlar insansa ben artık insan olmak istemiyorum :( Allah görüyor muhakkak onlar cezalarını görecek. ama insanım ben ve artık tahammül edemiyorum :(

    YanıtlaSil