1 Nisan 2010 Perşembe







evet  tubişim bana yaptığın 1000 i geçti ama neyse mim demişsin al sana mim :))
1-gözlerin kapalı düzgün kaç adım yürüyebilirsin?
7 adım atabildim:)) evet en çok ben attım sanırım he he he 
2-toplu taşım aracında ayakta hiç bir yere dokunmadan kaç dakika durabilirsin
vallahi bizim otobüsler komaçinin bindiği otobüslere benzemediğinden 1 dakika durabildim sonra düşme tehlikesi geçirip bıraktım :)
3-bu satırı okuyunca gozlerini kapat önün de bir su hayal et ve ona işaret parmağınla dokun sonra gözlerini aç ve ne hissettiğini yaz
suyu hissettim ama o suda seni boğduğumu daha çok hissettim tubişim ;)


4-hiç gözün kapalı sadece sesleri dinleyerek karşıdan karşıa geçmeyi denedin mi? deneseydin yapabilirmiydin?
wanted :) deli olmadığım için bizim işyerinin olduğu trafiğe kapalı sokaktan karşı karşıya geçtim:)
5-gözlerin kapalıyken etrafına yaklaşan kişilerin sayısını tahmin edebilirmisin nasıl tahmin edersinn yazz
ediyorum ama çok konuşanları genelde :) sessiz birileri varsa onlar sayıya dahil edilmiyor yani :))
6-gözlerin kapalı birinin eline dokundunmu ? dokunduğunda kişiyi tanıyabilirmisin ?
vallahi benim bakabilmem için DNA sını filan incelemem lazım ;)
7-sol eline kalemi al solaksan sağ eline kalemi al ve kendimi sewiyorum yaz yazarken ne kadar zorlandın?
(kullandığın elin tersini kullanmak insanı farkındalığını geliştitir)

sen tanımazsın tubişim ama benim yanımda kişisel gelişimci bir arkadaş var :) ben o yüzden zorlanmadan yazıyorum 
8-hareketli bir müzik dinle ve en fazla  kaç tane enstrumanı tahmin edebildiğini yaz


4 tane


bu mim çok tutar nasılsa ben kimseyi mimlemiyorum :))))





6 yorum:

  1. tubişimm seni hiç mimsiz bırakmamış :))

    YanıtlaSil
  2. evet :) işi gücü benle uğraşmak ;)

    YanıtlaSil
  3. gülüm, yazmana çok sevindim :) 7 adım atabilmen büyük başarı bu arada.. :)

    YanıtlaSil
  4. mutluysamnehos@ Teşekkürler canım :)) evet attık bakalım aslında otobüste bende yarımsaat ayakta kalabilirim ama bizim otobüsler boş :)) riske atmak istemedim

    YanıtlaSil
  5. Güzel cevaplar mimler kraliçesi:)

    YanıtlaSil
  6. ruhum@ teşekkürler :) canım. ama arkanda seni sürekli mimleyen birisi olsa sende görürdün :))

    YanıtlaSil