8 Nisan 2010 Perşembe



Hiç bitmeseydi leyla ve mecnunun masalı değil mi. erkek hep sevdiğine sahip çıkar pozisyonda olsaydı, parasızlığa işsizliğe yenilmeseydi sevenler. yada parayı görünce gözü başka leylalara kaymasaydı mecnunların. Geleceğini kazanmak için mecnunlar paralamasaydı yaşamlarını. zamanımızda yaşasaydı leylayla mecnun ne olurdu sizce? karşılaştıkları anda
leyla sorardı : ne mezunusun,
master yaptınmı,
maaşın ne?
evin varmı?
araban ne marka?
 annenlemi oturcaz? :)) ......

mecnun cevap verdikten sonra sorar;
kaç kişiyle çıktın?
daha önce kimseyle öpüştünmü?
Çalışıyorsun değilmi yani bu zamanda geçim zor..
annenlerden uzakta oturabilirmisin?
ailenden miras kalacakmı?
..... ve daha burda sayamayacağım sorular:)

aşk zamana yenilirdi ve onlar efsane olamazdı eminim. neden bu kadar dejenere olduk? kadınlarda erkeklerde sadece maddiyat düşünüyor. evlilik nedir iki silah arkadaşının sırt sırta verim hayat canavarına savaş açmasıdır. neden bu rahatımıza düşkünlük? çokmu korkutuyor yarın bitebilecek hayat bizi? uyanın arkadaşlar artık aramızda ne leylalar ne mecnunlar yokolup gidiyor :(

2 yorum:

  1. Gülüm, soruların çok güldürdü beni :))
    Henüz evlilikle çok haşır neşir olmadığımdan kimseye bu soruları sormadım, banada soran olmadı(Ayrıntıya girmeden geri çevirdim:P)

    Ama gerçekten üzücü.. Artık insanlara hiçbirşey yetmiyor herzaman daha fazlası ve elinde olmayana daimi bir istek ve arzu..Tatminsizlik..

    Umarım karşıma böyle biri çıkmaz :? ..

    Sevgiler canım, güzel paylaşımdı, kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. derkenar@ sağol canım :) ama bu sorular acı fakat gerçek. ben sormadım ama soranlarla karşılaştım :S ama dejenere olduk burası kesin.

    YanıtlaSil