20 Nisan 2010 Salı

Yine ben yeni ben :)))


bu haftasonum mükemmel geçti :))) ayyyy çok mutluyum. hayatımda ilk defa uçurtma uçurdum. tek başıma hemde taaa gökyüzüne kadar ;) eskiden gözümde büyütürdüm. abimler uçururdu bende arada tutardım ama ilk defa kendi başıma denedim. şimdi bu yazıyı okuyanlar bu çocukta kim diyecekler içimdeki çocuğu durduramadım ne yapayım. aranızda denemeyenler varsa mutlaka denesin. ben birdaha yapcam çünkü. kırları doğayı köyü bahçeleri çok seviyorum. meyvyi dalından koparık yemek, toprağın kokusnu duymak, derenin kenarında piknik yapmak benim yaşam felsefem. köydeydim ve bu huzuru anlatamam keşke imkanım olsada oralarda yaşasam diycem ama alışmışız biz kalabalığa gürültüye belli bir süre sonra sıkabilir. ama her haftasonu köye gitmek uçurtma uçurmak kendi meyve sebzemi yetiştirmek istiyorum :) istediğim çok şey değil sanırım ama metropol de imkansız gibi görünüyor bazen. neyse hayat güzelll yaşamak güzelll. bu arada kızımda koşuşturdu tarlaların içinde çok mutlu oldu. onun mutlu olduğunu görmekse beni 1000 kat daha mutlu etti :) herkese yavrularıyla mutlu huzurlu sağlıklı günler diliyorum...
(bu arada yukardaki resimler benim köyümden ;) )

4 yorum:

  1. Aman ne güzel :)) Mutlu olmamız güzel, bende severim köyü toprağı falan ama sadece uzaktan :D

    Yaşayamam ben köyde, biraz titizlik hastalığı var bende tozdu topraktı :D 1 gün 2 gün 3. gün bunalırım :))

    Güzel günler sanada :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yapmışsın Beyaz Gül:))
    Ben de istiyorum ben de....
    Sessiz, sakin doğayla içiçe olmak, uçurtma uçurtmak..........
    Kızına ve sana sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. derkenar@ teşekkürler canım benim, aslında köyde yaşayan insanlar bizden daha sağlıklı toprakla haşırneşir olmak kadar güzel birşey varmı canım yaaa;)

    YanıtlaSil
  4. ruhum@canım senide götüreyim bir gün dua et bi araba alıyım bütün blog sakinlerini pikniğe götüreyim bizim köye :XD

    YanıtlaSil